Sąžininga kaina tai visada gera, konkurencinga ir teisinga produktų kaina

Lyginant su kitomis europos šalimis, lietuvoje vyksta itin daug akcijų. Kodėl taip yra ir kuo mes tokie išskirtiniai?
Dabar jau sunku pasakyti tikslias priežastis, kodėl tokia išskirtinė situacija susiklostė būtent Lietuvoje, tačiau tenka pripažinti, kad akcijos mūsų šalyje išsigimė. Akcijų gausa stebiname net ir patyrusius bei daug mačiusius įvairių Europos šalių prekybininkus.
Žodis AKCIJA masina pirkėjus, todėl pardavėjai vienas per kitą stengiasi pasiūlyti kuo didesnes nuolaidas. Jei seniau įprastos būdavo -20% nuolaidos, dabar nieko nebestebina ir -50% ar net -60% siekiančios nuolaidos.
Ar tai reiškia, kad perkame labai pigiai? Deja ne. Dėl mūsų mažos rinkos ypatumų už įvairias prekes dažnai mokame netgi brangiau nei didelių rinkų (pvz., Vakarų Europos) gyventojai.
Įdomus fenomenas. Akcijų ir ypatingų pasiūlymų daugiau nei kitur, bet mokame vis tiek brangiau. Išvada paprasta – didesnė dauguma akcijų yra NETIKROS.
Žinoma būna, kad produktai parduodami sumažinta kaina ar net nuostolingai siekiant išsivalyti sandėlius nuo trumpo galiojimo prekių, išparduoti mažiau sėkmingas drabužių kolekcijas, seno modelio prietaisus ir t.t. Tačiau tokios akcijos sudaro mažesnę visų akcijų dalį.
Įprastų akcijų tikslas yra parduoti daugiau geros kokybės prekių, pritraukti daugiau pirkėjų ir uždirbti daugiau pelno.
Tai pasiekiama dirbtinai išpučiant reguliarias produktų kainas ir vėliau skelbiant NETIKRAS akcijas.
Toks prekybos modelis numatomas dar prieš įvedant produktą į rinką. Skaičiuojama, kad greito apyvartumo prekių 80%-90% pardavimų sudarys pardavimai akcijų metu. Todėl už produkto kainodarą atsakingi asmenys dar prieš pristatydami produktą rinkai numato ar siūlys -30%, -40% ar net -50% siekiančias nuolaidas bei įsivertina, kad produktas būtų pelningas ir atneštų norimą grąžą būtent tokių akcijų metu.
Kokia netikrų akcijų nauda?
NETIKROS akcijos pirkėjui duoda tik psichologinį efektą, kad sutaupomi pinigai, įsigyjamas produktas už mažesnę, nei reali jo vertė, kainą.
Faktiškai realios naudos negaunama. Tai netgi sukelia tam tikrų nepatogumų – reikia stebėti, kada bus paskelbta eilinė nuolaida ir kada bus galima įsigyti produktą už sąžiningą kainą, už jį nepermokant.
Beje toks prekybos modelis netgi iškelia produkto savikainą ir galimai už jį tenka mokėti dar brangiau. Kodėl? Akcijų administravimas užima daugybę laiko – prekių leidiniai, reklaminiai baneriai, kainų keitimas ir t.t. – visiems šitiems darbams atlikti įmonėms reikalingi papildomi resursai. Papildomi kaštai įtraukiami į produkto savikainą ir už visa tai tenka susimokėti galutiniam vartotojui.
Kodėl pardavėjai taip elgiasi?
Pardavėjai taip elgiasi todėl, kad „visi taip elgiasi“, „o kaip parduosi produktą nedarydamas akcijų“ ir panašių priežasčių. Susiformavus nuolatinių akcijų kultūrai sudėtinga daryti kitaip. Žmonės pripratę ir akcijų tikisi, pardavėjai jiems „akcijas“ duoda. Susidaro ratas iš kurio sudėtinga išeiti. Be to, nemaža dalis už prekių kainodarą atsakingų vadybininkų apie tai niekada net nesusimąsto, nes “taip veikia sistema ir taip reikia daryti”.
Herbavel sąžininga kaina
Mes nesutinkame su netikrų akcijų reiškiniu Lietuvoje. Todėl neklaidiname jūsų netikromis nuolaidomis ir visada siūlome sąžiningą kainą.
SĄŽININGA KAINA – tai tokia kaina, kuri nėra dirbtinai išpūsta siekiant vėliau padaryti NETIKRĄ akciją ir tokiu būdu skatinti pirkti daugiau ir dažniau.
Tokios akcijos nesukuria jokios realios vertės jums – mūsų klientams.
Todėl mūsų el. parduotuvėje nustatytos SĄŽININGOS KAINOS ir todėl galite būti tikri, kad produktą įsigyjate teisinga, o ne dirbtinai išpūsta kaina.
Jums nereikia sekti ir laukti, kada jūsų pamėgtam produktui bus pritaikyta eilinė nuolaida ir galėsite jį įsigyti už tikrąją kainą. Tikra kaina – visada.
Ar mūsų produktai pigūs?
Orientuojamės ne į žemiausią kainą, bet į aukštą kokybę. Todėl renkantis produktų ingredientus visada teikiame prioritetą kokybei ir tik vėliau kainai. Beveik visada galima rasti pigesnius alternatyvius veikliųjų medžiagų šaltinius, pigesnes alternatyvas – bet tai ne mūsų filosofija. Nepaisant to, mūsų produktų kainos yra itin konkurencingos.
Norime pabrėžti, kad netaupome produktų kokybei, tačiau ir neišlaidaujame ten kur nereikia. Pvz., paprasčiau žiūrime į produktų įpakavimus. Gražios, ištaigingos dėžutės padeda parduoti ir yra patrauklesnės vartotojui, bet turi ir trūkumų:
- iškelia produkto kainą
- dažniausiai nėra draugiškos aplinkai, nes pakavimui sunaudojama daugiau ir įvairesnių medžiagų
- nesukuria jokios realios vertės vartotojui, nes atmetus rinkodarą – pakuotė yra transportavimo ir saugojimo priemonė produkto kokybei užtikrinti
Todėl siekiame būti įvertinti turiniu, o ne pakuote.